مرجع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروش انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

مرجع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروش انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروشگاه آسیا پروژکتور در سال 1385 با هدف دسترسی راحت و مطمئن مشتریان به کالاهای اورجینال تاسیس گردید و فعالیت خود را با فروش انواع ویدئو پروژکتور آغاز کرد . این فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل ویدئو پروژکتور(Video projector - ویدئو فراتاب ) ، پرده نمایش ، برد هوشمند قلم هوشمند ساز و ... در برند های معتبر دنیا عرضه می شود . کیفیت و قیمت و خدمات پس از فروش همواره از اصلی ترین اهداف این مجموعه بوده است .ما به شما اطمینان می دهیم که با خیالی آسوده از فروشگاه خرید نمایید . کاربران و مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری نیز از نزدیک محصولات ما را دیدن نمایند .

  • ۰
  • ۰


انواع گوناگونی از ویدئو پروژکتورها تاکنون به بازار عرضه شده اند که موارد استفاده فراوانی دارند از جمله در ادرات دولتی، دانشگاه ها،کارگاهها، گالری ها، سایتهای کامپیوتری،موسسات زبان، مدارس و خصوصی،کنفرانس ها، مراکز نظامی و عملیاتی،دموی محصولات و خدمات و نیز منازل (سینمای خانگی) جالب است بدانیم که سالها قبل،پروژکتور فقط شامل ویدئو می شد،نه دیتا پروژکتور، اما امروزه تمام پروژکتورها هر دو کارایی را دارند. بنابراین ویدئو پروژکتور گستره وسیعی از محصولات را دربر می گیرد که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ویدئو پروژکتورهای حرفه ای و نیمه حرفه ای
•    ویدئو پروژکتورهای سینمایی یا سینمای خانگی
•    ویدئو پروژکتورهای سه بعدی
•    ویدئو پروژکتورهای اداری و آموزشی
•    ویدئو پروژکتورهای مینی و جیبی


Home Theater Projectors/ پروژکتورهای سینمای خانگی
حقیقت امر این است که امروزه پروژکتورها می توانند تصاویر سه بعدی را به اتاق نشیمن تان بیاورند .نسل جدید پروژکتورهای سه بعدی و سینمای خانگی لذت تماشای انواع فیلم ها ، بازیهای ویدیویی ، رویداد های ورزشی و عکسهای خانوادگی را دوچندان می کنند.
 
Pico Projectors/ پروژکتورهای پیکو
از نوع پروژکتورهای جیبی هستند که با باتری کوچکی تغذیه شده و به اندازه گوشی همراه و یا حتی کوچکتراز آن می باشند. حتی این پروژکتورها را می توان با گوشی همراه یا دروبین های دیجیتالی و یا لپ تاپ نیز مورد استفاده قرار داد. البته باید متذکر شد که برای نمایش تصاویر بزرگ از فاصله طولانی استفاده نمی شوند. به طور مثال برای سخنرانان و یا تاجرانی که دائم در سفر هستند مناسب هستند . فرق آن با Pocket در این است که سبک تر هستند و روشنایی کمتری دارند.


۳D Projectors پروژکتورهای سه بعدی
همانطور که از نامش پیداست قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی را دارد و معمولا از عینک های مخصوص برای دیدن تصاویر استفاده می شود.


Video Projectors /دیتا یا ویدیو پروژکتور
ویدئو پروژکتور“Video Progector” اصطلاح رایجی است که عموما برای توصیف سیستم های پخش دیجیتالی استفاده می شود. در ابتدا این پروژکتورها تنها ویدیو بودند ، نه دیتا پروژکتور . با این وجود امروزه اکثر پروژکتورها از هر دو قابلیت برخوردارند. اساسا پروژکتورها از کوچکترین اندازه که پروژکتورهای پیکو نامیده شده و در جیب قرار می گیرند تا بزرگترین آنها که پروژکتورهای سینمایی هستند ، دسته بندی می شوند.


LCD Projectors/LCD
به معنی نمایشگر کریستال مایع (liquid crystal displays) است.LCD ها نور بیشتری نسبت به DLP ها دارند. یعنی با وجود داشتن لامپ یکسان، تصویر روشن تری تولید می کنند. و برای مصارف خانگی و تفریحی مناسب تر هستند.


DLP Projectors
تکنولوژی ( Digital Light Processing) به معنی پرداژش دیجیتالی نور می باشد . و برای اولین بار از دهه ۹۸۰ وارد بازار شد . تکنولوژی DLP با استفاده از انحراف آینه های میکروسکوپی دیجیتالی کار می کند. پروژکتور DLP نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری نسبت به پروژکتور های LCD دارند. برخی معتقدند که طول عمر پروژکتورهای DLP از پروژکتورهای LCD بیشتر است.اگر می خواهید از پروژکتور بعنوان سینمای خانگی استفاده کنید و نیز قابلیت حمل آسان آن مد نظر شماست، از پروژکتور DLP استفاده کنید.


Digital Projectors:
معمولا اصطلاح پروژکتورهای دیجیتال یا (Digital Projectors) به طور فراگیر شامل هر گونه پروژکتوری می شود که قابلیت اتصال به رایانه را داشته باشد. با این وجود، برای اینکه بتوانیم پروژکتوری را واقعا دیجیتالی بدانیم، باید بتواند از یک دستگاه دیجیتال، مانند یک تراشه DLP در نقطه مقابل پانل LCDاستفاده کند. یک پروژکتور دیجیتال استاندارد از طریق پورت VGA به صورت مستقیم به رایانه ی شما متصل می شود و یا از کابل های ویدیویی جزء (فیشهای قرمز، سبز و آبی) برای اتصال به دی وی دی پلیر، تلویزیون HD، ستاپ باکس یا دوربین ویدیویی شما استفاده می کند.
۱۰۸۰p Projectors پروژکتورهای ۱۰۸۰ پیکسل یا فول اچ دی، راه حل ایده آلی برای عملکرد بهتر پروژکتورهای سینمای خانگی با کیفیت می باشد . هنگام انتخاب، باید فاصله پرتاب و ویژگی های تغییر لنزرا نیز در نظر بگیرید.


LED Projectors:
پروژکتورهای LED با نور تعریف می شوند. در این فناوری جدید لامپ‌ها کنار گذاشته شده و به جای آن از لیزر و ال ای دی استفاده می شود. بنابراینLED ها در این نوع پروژکتور دارای عمر بسیار طولانی تر از لامپ های پروژکتور های مرسوم می باشند. عمر ال ای دی از ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ ساعت می رسد که در مقایسه با ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ساعت مدلهای دارای لامپ ،رقم بالایی محسوب می شود. در ضمن از این نوع پروژکتور در مصارف تجاری و هم خانگی استفاده می شود.


Portable Projectors/ پروژکتورهای پرتابل یا قابل حمل :
واقعیت این است که پروژکتورهایی که به قدر کافی کوچک و سبک باشند و از طرفی از ویژگی های کاملی نیز برخوردار باشند ، در حال حاضر با قیمت های پایینی در بازار وجود دارند. بسیاری از این پروژکتور های قابل حمل، در اتاق های کنفرانس، کلاس های درس، اتاق آموزش، مورد استفاده قرار می گیرند .


Multimedia Projectors/ پروژکتورهای چند رسانه ای :
اگر تا این زمان یک اصطلاح کلی برای توصیف پروژکتورها استفاده شود ، باید آن را “پروژکتور چند رسانه ای” نامید. با در نظر گرفتن میزان کیفیت ، پروژکتوری که بتواند قابلیت پخش بیش از چند رسانه از جمله تلویزیون ، تلویزیون اچ دی ، دی وی دی و فیلم های بلوری و سه بعدی را داشته باشد و یا قابلیت پخش فیلم ، صفحات گسترده، اسناد، عکس ها، نمودارها، و سایر موارد را داشته باشد ، در مقوله پروژکتور چند رسانه ای قرار می گیرد.


Office Projectors
پروژکتورهای اداری ( office projectors) جهت استفاده در دفاتر کاری و جلسات اداری مناسب هستند. این نوع پروژکتورها مترادف با پروژکتورهای تجاری ( business) ، آموزشی ( education)و دولتی ( government projectors) می باشند. به طور کلی، لازم به ذکر است که پروژکتور های اداری در دسته دیتا پروژکتورهای سالن بزرگ قرار نمی گیرند.


Classroom Projectors /پروژکتورهای کلاس های آموزشی
هدف ما از این دسته بندی این است تا بتوانیم بهترین راهنمایی لازم را در خصوص پروژکتور چه از جنبه فن آوری و چه از لحاظ بودجه ، طبق هدف شما انجام دهیم . موارد خاصی مانند روشنایی، انعطاف پذیری، صفحه پهن در مقابل صفحه استاندارد، ویژگی های شبکه، و خیلی موارد دیگر را در نظر قرار دهیم. به هیچ وجه نمی توان پروژکتوری را ‘بهترین’ پروژکتور آموزشی نامید ، اما با این حال، اجازه بدهید تا طبق نیازتان ،شما را به یکی از بهتریت مدل ها ، راهنمایی کنیم.


Business Projectors/ پروژکتور تجاری
پروژکتور تجاری یا کسب و کار جهت ارایه مطلب در اتاق کنفرانس، تبلیغات تعاملی، فروش، و تجزیه و تحلیل بازار مناسب می باشند. پروژکتور های تجاری راهکاری برای کسب و کار شما جهت برنامه ریزی خلاق، جلب سرمایه گذاران بالقوه، و یا بستن یک معامله ارائه می کنند .یک پروژکتور تجاری می تواند به عنوان یک سیستم ثابت برای اتاق کنفرانس شما استفاده شود و یا بعنوان یک مینی پروژکتور در جیب شما قرار بگیرد.


LCoS Projectors
تکنولوژی LCOS تکنولوژی جدید و در حال توسعه ای برای ساخت ویدئوپروژکتورها است .پروژکتور LCOSاز رزولوشن بالایی برخوردارند و جایگزین پروژکتورهای LCD و پروژکتورهای DLPهستند. تکنولوژی LCOS علت کیفیت بالای صفحه نمایش های بزرگ اند و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه تراز قبل می باشند. تکنولوژیLCOS یا نمایشگر کریستال مایع ، با بازتابش کریستال مایع بر روی سطح یک تراشه سیلیکون یا پنل شیشه ای قادر است از کریستال مایع درعوض آینه های کوچک ، برای نشان دادن رنگ طبیعی و کنتراست بیشتر استفاده می کند.


۳LCD Projectors
این نوع تکنولوژی، جدید تر از تکنولوژی DLP است و در واقع یکسری از مشکلات در آن بر طرف شده است.پروژکتور های ۳LCD در نتیجه برخورداری از فن آوری ۳ تراشه یا چیپ ، قابلیت نمایش رنگهای درخشان و تصاویر طبیعی و واقعی را دارند. این پروژکتور، یک سیستم بسیار توسعه یافته ای است که نور را بر روی یک سری از آینه می تاباند که در نتیجه آن به سه رنگ ویدیویی تقسیم می شود. بنابراین ویژگی اصلی تکنولوژی ۳LCD استفاده از سه چیپ مستقل برای تولید رنگ های سه گانه اصلی است.


DLP 3 Chip Projectors
پروژکتور DLP نیز دارای سه چیپ شبیه تکنولوژی LCD است. بالاترین خروجی روشنایی و تصاویر دیدنی و جذاب را ایجاد می کند. این پروژکتورها معمولا در مراسم اهداء جوایز، کنسرت ها، رویدادهای بزرگ و حتی در برادوی استفاده می شوند. این پروژکتورهای محل برگزاری بزرگ باعث می شوند تا هر صندلی ، تبدیل به بهترین صندل محل نمایش شود.
Handheld Projectors پروژکتورهای دستی ، ابتکار متحرکی برای بازی، ارائه کسب و کار، و لذت بردن از رسانه بر روی صفحه نمایش بزرگتر می باشند. پروژکتور های دستی می توانند با گوشی های آی فون، و یا هر تلفن هوشمند دیگری ، برای لذت بردن از دیدن عکس ها و فیلم ها به صورت گروهی استفاده شوند . فن آوری پروژکتور دستی موج آینده است، و مسائل مربوط به صفحه نمایش صفحه نمایش کوچک را حل میکند.


Pocket Projectors/ پروژکتورهای جیبی
پروژکتورهای جیبی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارند و می توانند تصاویر بزرگ وحتی بیشتر از ۶۵ اینچ را پخش کنند . تکنولوژی تصویربرداری پیشرفته ،یک راه حل عملی برای ارائه مطالب به صورت متحرک، با کاربرد اداری و برنامه رسانه های شخصی ساخته شده اند. پروژکتور های جیبی جهت نمایش تصاویر روشن ، به صورت تعبیه شده در لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند به مخاطبان کم تعداد و یا در اتاق کنفرانس متوسط به کار می روند. فرق این پروژکتورها با نوع Pico در این است که از لحاظ وزن سنگین تر هستند و خروجی روشنایی بالاتری برای تعداد بیشتر حضار دارند.


HD Projectors
اکنون پروژکتورهای اچ دی (HD)، تحت عنوان استانداردی در بازار شناخته می شود. رزولوشن فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسلی، تجربه واقعی یک سینمای خانگی را فراهم می کند.. پروژکتور های با کیفیت بسیار بالا اکنون مقرون به صرفه تر نسبت به گذشته هستند و از ادغام با HDTV و بلو ری از طریق اتصال HDMI. کار می کنند. یک مسیر هیجان انگیز برای دیتا پروژکتور HD ،پروژکتورهای دیجیتال اچ دی سه بعدی است ، جادوی سینما را به در خانه شما می آورد.


پروژکتورهای مناسب مکان های زیارتی و عبادتی
این دسته از پروژکتورها که به در دسته  Church Projectors قرار می گیرند، به عنوان یک راه حل فوق العاده برای جلب توجه مخاطبان زیاد به کار می روند. هم چنین این پروژکتورها راه حل عالی برای نمایش آیات مقدس ، زیارتنامه ها، تصاویر، عکس های متحرک، فیلم ها و موارد بیشمار دیگر هستند. بنابراین این نوع از پروژکتورها به طور گسترده ای در این مکانها جهت برگذاری مراسم های مذهبی استفاده می شوند.

 

  • ۹۸/۰۷/۱۰
  • رضا خلخالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی