مرجع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروش انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

مرجع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروش انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروشگاه آسیا پروژکتور در سال 1385 با هدف دسترسی راحت و مطمئن مشتریان به کالاهای اورجینال تاسیس گردید و فعالیت خود را با فروش انواع ویدئو پروژکتور آغاز کرد . این فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل ویدئو پروژکتور(Video projector - ویدئو فراتاب ) ، پرده نمایش ، برد هوشمند قلم هوشمند ساز و ... در برند های معتبر دنیا عرضه می شود . کیفیت و قیمت و خدمات پس از فروش همواره از اصلی ترین اهداف این مجموعه بوده است .ما به شما اطمینان می دهیم که با خیالی آسوده از فروشگاه خرید نمایید . کاربران و مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری نیز از نزدیک محصولات ما را دیدن نمایند .

  • ۰
  • ۰

امروزه ویدئو پروژکتورها به طور روزافزون مورد توجه مراکز آموزشی و اداری، تجاری و هم چنین مصارف خانگی قرار گرفته اند، به طوری که علاوه بر کاربردهای نامبرده، شاهد استفاده از این دستگاه ها  در بسیاری از میهمانی‌ها، مجالس و منازل برای نمایش فیلم ها، بازی ها و برنامه‌های آموزشی هستیم .در ادامه مطلب قصد داریم به  برخی از کاربردهای متنوع ویدئو پروژکتور اشاره کنیم.
دورهمی با اعضای خانواده  
دورهمی اعضای خانواده در مقابل پروژکتور می تواند بسیار جذاب باشد و لحظات خوبی را برای یکایک افراد رقم بزند. شما می توانید لپ تاپ تان را پیش فرزندتان بیاورید و از او بخواهید که سایت های مورد علاقه اش را نشان دهد و شما و همسرتان نیز با محتویات و ویژگی های سایت بیشتر آشنا شوید. یا این  که می توانید در کنار اعضای خانواده به مرور عکس ها و فیلم های خاطره انگیز  بنشینید و درباره آن لحظات و خاطرات صحبت کنید.
تماشای فیلم در محوطه و فضای باز
تماشای فیلم و مسابقات ورزشی در فضای بازمن خودم شخصا عاشق این کاربرد ویدئو پروژکتور هستم. فرض کنید که اگر ویدئو پروژکتور را در محوطه حیاط یا باغ ، آن هم در شب های تابستان و در زیر نور مهتاب و ستارگان ببرید و فیلم یا مسابقه ورزشی مورد علاقه تان را تماشا کنید،چقدر دلچسب و خاطره انگیز می شود.حتی می توانید ویدئو پروژکتور و پرده نمایش را در کنار استخر و جایی که به دور از پاشیدن آب باشد ببرید و در حالی که در آب خنک شناور هستید و لذت می برید، با خانواده یا دوستانتان، عکس ها و فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید.
جهت یابی آسان تر  نقشه شهر،مسیرهای مترو
فرض می کنیم که در حال حاضر در منزل یا محل کار ویدئو پروژکتور دارید، به راحتی می توانید با نمایش نقشه شهر یا مترو مکان مورد نظر را پیدا و بررسی کنید. حالا که  مدارس و مراکز آموزشی  اغلب مجهز به ویدئو پروژکتور هستند ،شما به عنوان مدیر یا معلم می توانید با برگزاری جلسه و نشان دادن تصاویر و مکان های مورد نظر چه از طریق گوگل ارث و اینترنت و یا از طریق نقشه ها، بهتر و راحت تر می توانید تصمیم گیری نمایید.
استفاده از قابلیت وب کم ها
پخش زنده آبشار نیاگارا اگر در روز تعطیل شاهد یک روز بارانی و دلگیر هستید؛ در صورت داشتن ویدئو پروژکتور و اتصال آن به اینترنت می توانید اتاق نشیمن تان را تبدیل به یک مکان خارق العاده کنید. راه حل ما در این خصوص این است که امروزه شمار زیادی وب کم های زنده درسراسر جهان وجود دارند که می توانید با یک جستجوی ساده تعدادی از این ها را پیدا کنید. در نتیجه تنها با چند کلیک، شما با یک ساحل آفتابی و یا یک دره پر نسیم  فاصله دارید. به طور مثال سایت EarthCam بی شک یکی از بهترین سایت ها در زمینه  معرفی دوربین های آنلاین به شمار می رود. شما در این سایت می توانید به همه نقاط جهان سفر کنید و تصاویر نقطه مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده نمایید. این سایت دربردارنده دوربین هایی  است که به صورت آنلاین در دنیا وجود دارد. برای مثال در این سایت می توانید تصویر زنده آبشار نیاگارا را در ابعاد بزرگ و به صورت زنده در منزل تان نمایش دهید.
انجام بازی های ویدئویی بر روی صفحه نمایش بزرگ
بازیتجربه بازی کردن با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ واقعا جذاب و هیجان بر انگیز است.
استفاده از ویدئو پروژکتور در گیم نت ها
گیم نت هابا توجه به جذابیت بالای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ، کاربرد ویدئو پروژکتور ها در گیم نت ها نیز رو به افزایش است .
همانطور که به طور اختصار به برخی از کاربردهای ویدئو پروژکتور اشاره شد، هنوز تنوع کاربرد این دستگاه های آموزشی و تفریحی در حیطه های مختلف بسیار گسترده تر است و با کمی خلاقیت و با توجه به نیازتان قادرید استفاده مطلوب تری از ویدئو پروژکتورها ببرید .

 

  • ۹۸/۰۹/۱۱
  • رضا خلخالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی