مرجع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروش انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

مرجع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروش انواع ویدئو پروژکتور و پرده نمایش

فروشگاه آسیا پروژکتور در سال 1385 با هدف دسترسی راحت و مطمئن مشتریان به کالاهای اورجینال تاسیس گردید و فعالیت خود را با فروش انواع ویدئو پروژکتور آغاز کرد . این فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل ویدئو پروژکتور(Video projector - ویدئو فراتاب ) ، پرده نمایش ، برد هوشمند قلم هوشمند ساز و ... در برند های معتبر دنیا عرضه می شود . کیفیت و قیمت و خدمات پس از فروش همواره از اصلی ترین اهداف این مجموعه بوده است .ما به شما اطمینان می دهیم که با خیالی آسوده از فروشگاه خرید نمایید . کاربران و مشتریان گرامی می توانند به صورت حضوری نیز از نزدیک محصولات ما را دیدن نمایند .

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ویدئو پروژکتورها مدت هاست که یه عنوان سینمای خانگی جای خود را در خانه های ما باز کرده اند. با وجود اینکه تلویزیون خیلی زودتر از ویدئو پروژکتور قابلیت ارائه محتوای 4K UHD را پیدا کرده است، با این وجود شما نمی توانید تصویری بزرگتر از 75 اینچ داشته باشید. اما 75 اینچ برای دنیای ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی تازه سایز آغازین صفحه نمایش بشمار می آید.
این که شما بخواهید فیلم های Blu-ray را در یک پرده نمایش بزرگ تماشا کنید ، بازی هایتان را روی صفحه نمایش بزرگتر با دوستانتان تجربه کنید یا اینکه بخواهید عکس ها و فیلم های خود را از دستگاه تلفن همراه روی یک پرده نمایش 100 اینچی یا بیشتر برای دیگران به اشتراک بگذارید، ویدئو پروژکتور های سینمای خانگی اولین انتخاب شما خواهند بود.
ما بهترین ویدئو پروژکتورهایی که در طول سال جدید میلادی آزمایش کرده ایم، از تمام نقطه نظرهای مشخصات ظاهری و مشخصات ساخت دستگاه جمع بندی کرده و آنها را در زیر رتبه بندی کرده ایم.

  • رضا خلخالی